Nowa piramida zdrowego żywienia

Już dawno dawno temu pisałam o piramidzie zdrowego żywienia, jeśli chcesz =>zajrzyj tutaj.
Lecz od tamtego czasu znów trochę się zmieniło, ale teraz wydaje mi się, że na dobre.

Przedstawiam Wam NOWĄ PIRAMIDĘ ZDROWEGO ŻYWIENIA

Jak wam się podoba?
Różnica między nową a tą starą jest taka, że oleje spadły na sam dół, czyli należy je spożywać na równi z produktami z pełnego ziarna oczywiście. Jednak oleje te najlepiej żeby były tłoczone na zimno, bo te rafinowane nie mają właściwości, które są nam tak bardzo niezbędne.

Drugą podstawową różnicą jest zamiana kolejności drobiu, ryb i jaj z nabiałem. Ukazuje to nam, ze nabiał nie jest tak ważny jak nam się to wcześniej wmawiało, oczywiście nie mówię tu, że jest nieważny.


Reszta bez zmian i nadal mamy jeść przede wszystkim lekko i zdrowo.:)

I co najważniejsze, ruszać się!

Wiadomo teraz w Polsce pogoda nie zachęca do aktywności na dworzu, więc przynajmniej ćwiczmy 30 min w domu lub można zapisać się na siłownię czy kurs tańca. Co kto lubi.:)
Lecz ja zachęcam do spacerów przynajmniej 20 minut dziennie, lepiej więcej niż mniej. Powdychajmy tego powietrza, niech nam odświerzy umysł i niech spacer pomaga nam oderwać się od rzeczywistości i odpocząć chociaż na chwilę od problemów napotykanych każdego dnia.

Ze słonecznymi pozdrowieniami (ps. może w końcu wyjdzie słońce:)),

Magdalena S.:)

Written By
More from Magdalena

Jabłka jedz dla zdrowia i szczęścia!

Jest zima. Jabłka są głównym owocem spożywanym w diecie zimowej, gdyż są...
Read More

3 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.