Dziewięć powodów dlaczego powinno się ćwiczyć

Tematem dzisiejszego wpisu jest 9 powodów dlaczego powinno się ćwiczyć, lecz z doświadczenia wiem, że słowo „powinno” skupia na sobie złe emocje. Używając go, bardziej się nie chce czegoś robić niż chce. Dlatego też to słowo zamienię na „można”, które działa na naszą podświadomość całkowicie w inny sposób. Można coś zrobić, ale nie koniecznie i to tylko wtedy zależy od nas czy to zrobimy.

 

 

9 powodów dlaczego można i warto ćwiczyć

 

1. Uprawiając sport z każdym dniem stajesz się bardziej sprawnym fizycznie.
2. Za sprawą endorfin, jesteś szczęśliwy. Zaczynasz zauważać większe przypływy szczęścia, zaczynasz doceniać każdy dzień.

3. Ćwiczenia budują mięśnie, stajesz się silniejszy a twoje ciało bardziej elastyczne i ładnie wyrzeźbione.
4. Ćwicząc chudniesz. Poprzez regularne częste uprawianie sportu, w szybkim tempie spalasz tkankę tłuszczową.
5. Sport obniża ryzyko chorób serca, gdyż twoje serce pracuje bardziej wydajnie. Dodatkowo oprócz serca wzmacniasz naczynia krwionośne, zwiększając poziom “dobrego” cholesterolu i obniżając poziom trójglicerydów.
6. Uprawiając sport młodniejesz! To jest ważne, gdyż każdy jak najdłużej chce być młodym i sprawnym. Wysiłek fizyczny powoduje dotlenienie organizmu, tym samym zwiększenie „drożności” płuc, a twoja skóra staje się jaśniejsza i ożywiona.
7. Regularnie ćwicząc zmniejszasz ryzyko zachorowania na cukrzycę (szczególnie typu II). Natomiast jeśli chorujesz już na ten rodzaj cukrzycy, to regularny wysiłek fizyczny w połączeniu z dobrze zaplanowaną dietą może spowodować, że zmniejszysz ilość przyjmowanych leków lub nawet przestaniesz je brać całkowicie i tym samym wyzdrowiejesz.
8. Ćwiczenia, a dokładnie ich późniejszy efekt podnosi twoją samooceną, czujesz się piękniejszy, zgrabniejszy, właśnie tak jak zawsze marzyłeś i taki się stajesz.
9.
Już po tygodniu regularnych ćwiczeń nie będziesz chciał przestać. Jeden dzień przerwy, a poczujesz że czegoś ci brak, będą to przede wszystkim endorfiny od których już w tak krótkim czasie się uzależnisz, ale takich uzależnień przecież jak najwięcej..:D

 

 

Podsumowując.
Warto ćwiczyć.
Korzyści są z tego niesamowite. A ty poczujesz się o niebo lepiej.:) I z każdym dniem będziesz z siebie bardziej dumny, że znów zrobiłeś to co dla ciebie i twojego organizmu jest bardzo ważne, i ty o tym wiesz. Dodatkowo będziesz z siebie dumny, że osiągnąłeś kolejny cel, np. zrobiłeś ćwiczenie, którego wcześniej nie mogłeś, czujesz, że jesteś silniejszy, przejechałeś więcej kilometrów rowerem, czy nawet idealnie zatańczyłeś jakiś układ taneczny, który wcześniej Ci nie wychodził itp. Sport jaki wybierzesz zależy od ciebie. Ważne, abyś nie przerywał tego co już zacząłeś. Nie cofaj się, dąż do celu, aby być jeszcze lepszym w tym co robisz.
Więc do dzieła, zacznij już dziś.:)
Jak zacząć?
Jedna z najprostszych rad. Pomyśl co chcesz robić i zrób to!:D Choć ta rada nie tyczy się tylko do wybrania rodzaju sportu i ćwiczeń, tyczy się do każdego etapy twojego życia i tego co robisz. Nie wahaj się!
A na koniec jeszcze kilka internetowych inspiracji dla Was:)

 

 

 

 

 

 

 

Dziękuję Wam drodzy czytelnicy, że jesteście, czytacie i zaglądacie tutaj. To dużo dla mnie znaczy. Cieszę się, że jest tak dużo ludzi, którzy chcą tak wiele się jeszcze nauczyć, stać się lepszym i dbać o siebie. Jestem z Wami i trzymam za Was kciuki. Pamiętajcie, że nie ma ideałów, ale z każdym dniem wytyczając sobie nowe ścieżki zbliżamy się do swojego ideału. Nie przestawajcie!:)

Pozdrawiam,
Magdalena S.

Written By
More from Magdalena

Miłosne naturalne afrodyzjaki

źródło zdjęcia: http://abruzzo4foodies.com/wp-content/uploads/2014/02/holiday-valentine-pictures-px.jpg Zbliżają się Walentynki♥, jeden z najbardziej romantycznych dni w...
Read More

22 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.