Twoje ograniczenia. 6 prostych kroków do osiągnięcia celu!

Najważniejsze są przekonania. Bez
nich nie wiedzielibyśmy kim jesteśmy. Każdy posiada swój poziom ograniczeń.
Ważne jest to, aby dostrzec je , dowiedzieć się jakie one są i jeśli za bardzo
nas ograniczają – zmieniać je. Małymi kroczkami… być czujnym… zauważać problem…
interweniować.

Ograniczeniami (m.in. zdrowotnymi) może
być wszystko.. Wyjście z domu, ćwiczenia, uprawianie sportu, inna dieta, inne
życie.
Tak naprawdę jest to strach! Musisz go nazwać i poznać.To
strach Cię paraliżuje, to on wprowadza do Twojego życia ograniczenia. Lepiej
nic nie robić, uważać, że wszystko jest beznadziejne, inni ludzie, którzy coś
robią (choć nawet coś im nie wychodzi) są beznadziejni. Ale oni próbują! Nie
boją się. A ty?

Źle się czujesz, nie wyglądasz tak jak byś chciał, nie podoba Ci
się Twoje życie, chciałbyś coś zmienić…? Nie bój się.
Przedstawiam Ci 6 podstawowych, prostych kroków do osiągnięcia celu!
Zastosujesz się do nich a gwarantuję Ci, że wszystko ci się uda.
Chęci!  Przestań już myśleć, że chciałbyś… Lecz jeśli
chcesz coś zmienić… to już jesteś na dobrej drodze. Najważniejsze to chcieć. Więc działaj! Rusz
się! Po prostu chciej!

 

 Postanowienie! Jesz zbyt dużo,
niezdrowej żywności. W końcu RAZ a STANOWCZO! Postanów! NIE BĘDĘ JUŻ TEGO JADŁ,
KONIEC Z TYM!
Będę się zdrowo odżywiał! Zapisz to na kartce! Schowaj ją gdzieś głęboko, ale gdzieś gdzie
zawsze będziesz mógł do niej zajrzeć i zawsze pamiętaj o swoim postanowieniu.
Sam jesteś szefem swojego życia!  Jeśli
nie ty masz je zmieniać, to kto zrobi to za ciebie! 

Motywuj się! Gdy już postanowisz – nie
ma odwrotu. Powiedziałeś sobie, że raz na zawsze chcesz coś zmienić. To ty
będziesz się rozliczał później ze swojego postanowienia.  Więc motywuj się!  Oglądaj, ćwicz, próbuj!

    
    Ale..Chcesz
zmienić dietę, zainspirowałeś się już gdzieś, jesteś pełen motywacji, ale tak
naprawdę nic nie wiesz na jej temat. I tu przechodzimy do kolejnego kroku… 
    Ucz się! Ważne jest jednak, abyś nie
robił niczego pochopnie. Dlatego kolejną ważną sprawą po chęci i motywacji jest
nauka! Przeczytaj kilka książek na temat, który cię interesuje. Zapytaj się
innych osób, które już np. stosują daną dietę od wielu lat, którzy już ćwiczą
od pewnego czasu. „Jak ty to robisz? Jak dajesz sobie radę? Co ci daje powera?”.
Każdy chętnie ci pomoże. I czytaj, czytaj, czytaj. Zapisuj swoje spostrzeżenia.
Inspiruj się innymi. 
         Planuj! Następnie zaplanuj jak chcesz
do tego dojść. Czy gwałtownie się zmieniasz, czy metodą małych kroczków. Według
mnie obie metody są dobre – jeśli chcesz zmienić dietę. Zależy tylko od ciebie
jaki jesteś i która metoda lepiej na ciebie podziała. Jeśli chcesz zacząć
biegać jednak polecałabym metodę małych kroków, bo jednak
kondycję trzeba sobie wypracować. Dlatego napisałam na początku – poznaj
siebie! 
       Motywuj się! I wracamy znów do punktu
3. Musisz się liczyć tylko z tym, żeby nie stracić motywacji! Bez niej nawet
najlepsze pomysły, postanowienia upadają. To motywacja napędza cię do działania
i daje wiarę na kolejne dni.
Więc działaj! Nowy rok dopiero
się zaczął! Wierzę w to, że wszystko co sobie zaplanujesz Ci się uda!
Weź sobie do serca te kilka
kroków i zastosuj. 
Pamiętaj, że ograniczeniem jesteś tylko ty sam i tylko ty sam
możesz je przezwyciężyć.
Twoje marzenia o zdrowym, szczęśliwym życiu mogą się spełnić!:)
Pozdrawiam,
Magdalena S.

Jeśli podobał ci się wpis, podziel się nim, może dzięki tobie ktoś jeszcze z niego skorzysta.:)


Written By
More from Magdalena

Ciąża: Alkohol w ciąży

autor zdjęcia: missmareck Czy zdarzało ci się wypić alkohol będąc w ciąży?...
Read More

8 komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.