Nowa piramida zdrowego żywienia

Już dawno dawno temu pisałam o piramidzie zdrowego żywienia, jeśli chcesz =>zajrzyj tutaj.
Lecz od tamtego czasu znów trochę się zmieniło, ale teraz wydaje mi się, że na dobre.

Przedstawiam Wam NOWĄ PIRAMIDĘ ZDROWEGO ŻYWIENIA

Jak wam się podoba?
Różnica między nową a tą starą jest taka, że oleje spadły na sam dół, czyli należy je spożywać na równi z produktami z pełnego ziarna oczywiście. Jednak oleje te najlepiej żeby były tłoczone na zimno, bo te rafinowane nie mają właściwości, które są nam tak bardzo niezbędne.

Drugą podstawową różnicą jest zamiana kolejności drobiu, ryb i jaj z nabiałem. Ukazuje to nam, ze nabiał nie jest tak ważny jak nam się to wcześniej wmawiało, oczywiście nie mówię tu, że jest nieważny.


Reszta bez zmian i nadal mamy jeść przede wszystkim lekko i zdrowo.:)

I co najważniejsze, ruszać się!

Wiadomo teraz w Polsce pogoda nie zachęca do aktywności na dworzu, więc przynajmniej ćwiczmy 30 min w domu lub można zapisać się na siłownię czy kurs tańca. Co kto lubi.:)
Lecz ja zachęcam do spacerów przynajmniej 20 minut dziennie, lepiej więcej niż mniej. Powdychajmy tego powietrza, niech nam odświerzy umysł i niech spacer pomaga nam oderwać się od rzeczywistości i odpocząć chociaż na chwilę od problemów napotykanych każdego dnia.

Ze słonecznymi pozdrowieniami (ps. może w końcu wyjdzie słońce:)),

Magdalena S.:)

Written By
More from Magdalena
6 powodów aby pokochać siebie
http://www.flickr.com/photos/fotos_ilca/2033281145/ Ludzi można porównywać do kwiatów – każdy inny ale piękny za...
Read More
Join the Conversation

3 Comments

  1. says: Anja Caro

    troche nie okey.
    najpierw powinna byc woda potem warzywa i owoce, nastepnie pieczywo pelnoziarniste no i potem tak jak w piramidzie. chyba podoba mi sie to, ze ryby sa wazniejsze niz nabial. w koncu nabial a szczegolnie krowi nie jest pozyteczny dla naszego organizmu.

  2. says: Anonimowy

    dziękuję, robię prezentację o zdrowym żywieniu i piramidy bardzo mi się przydały, tak samo jak i inne wpisy na temat zdrowego żywienia. Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam 🙂

Leave a comment
Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.